Online outlet-platform Otrium in de “5 hottest startups in the Netherlands”

309821 tech5 netherlands.001 796x448 ae3aa8 large 1555663309

Online fashion outlet Otrium wordt door The Next Web genoemd in de lijst ‘5 hottest young tech companies from the Netherlands’.

Samen met het betalings technologiebedrijf Adyen is The Next Web zoek gegaan naar de meest veelbelovende nieuwe startups, op basis van hun prestaties, groei en potentie.

Van elk land zal de top 5 toetreden tot de Tech5, een gemeenschap van de jongste technologiebedrijven in Europa en Israël.

The Next Web heeft naast Otrium ook Temper, Picnic, Felix & Tiquets geselecteerd als hottest young Dutch startups.

Het online platform verzorgt de volledige techniek en logistiek voor de modemerken, waardoor die zelf geen investering hoeven te doen voor het openen van een (online) outlet. Door Otrium’s innovatieve technische en logistieke platform krijgen klanten een optimale e-commerce ervaring.