Otrium genomineerd in de top 10 voor Deloitte’s Rising Star

309820 60a08efb 6521 42da 8f1d 7c22db9855ed original 6d1de9 large 1555663010

In navolging van de bekendmaking van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland volgden de tien Rising Star genomineerden van de Deloitte Technology Fast 50.

De Rising Star is de award voor de meest kansrijke jonge tech startups van Nederland en onderdeel van de Technology Fast 50. Tech bedrijven jonger dan vier jaar nemen binnen de Technology Fast 50 automatisch deel in de Rising Star-categorie. Bedrijven

Deze veelbelovende startups worden door een onafhankelijke jury beoordeeld op ambitie, omzetpotentie, schaalbaarheid en innovatiekracht.

De andere genomineerden zijn Amber, Apoc Aviation, Channable, Hotelchamp, Lone Rooftop, Recruitee.com, Temper, Vamp en ZIVVER.

Het online platform verzorgt de volledige techniek en logistiek voor de modemerken, waardoor die zelf geen investering hoeven te doen voor het openen van een (online) outlet. Door Otrium’s innovatieve technische en logistieke platform krijgen klanten een optimale e-commerce ervaring.