WIRED presenteert Otrium in ‘Europe's 100 Hottest Startups’

309819 amsterdam cc4c17 large 1555662257

Nederlandse online fashion outlet, Otrium, is benoemd in de lijst ‘Europe's 100 Hottest Startups’.

Elk jaar stuurt WIRED reporters naar Europa om kennis te maken met de briljante geesten en ambitieuze bedrijven die op de lange termijn het verschil zullen maken.

Amsterdam wordt benoemd tot één van de startup steden van Europa. Samen met Nederlandse startups Harver, Hiber, Shypple, Helloprint, Fairphone, Ohpen, MessageBird, Hotelchamp & Felyx staat Otrium in de jaarlijkse lijst van technologie magazine Wired.

Op Otrium kun je van bekende en opkomende merken toegang krijgen tot hun online outlet. Otrium verzorgt voor de merken de volledige techniek en logistiek, waardoor die zelf geen investering hoeven te doen voor het openen van een (online) outlet. Door Otrium’s innovatieve technische en logistieke platform krijgen klanten een optimale e-commerce ervaring.

Otrium helpt sinds 2015 modemerken om zonder enige moeite een outlet store te openen met alle voordelen van dien. Met Otrium als online fashion platform kunnen merken items verkopen aan een online community van modeliefhebbers, terwijl ze het volledige eigendom van alle producten behouden totdat deze worden verkocht.