Startup Otrium begint kids op het online outlet platform na grote vraag naar kinderkleding

287229 box kids c6097a large 1533898581

Kort na de start van de mannen online outlet lanceert Otrium de verkoop van kinderkleding. Het doel, in 2020 de slimste en grootste online fashion outlet van Europa te zijn, komt hiermee snel dichterbij.

De Nederlandse startup Otrium is een snelgroeiend outlet platform. Na een succesvolle start van de dames en heren outlet is het platform aangevuld met kinderkleding. Via Otrium krijg je toegang tot de online outlet van modelabels waarvan het aanbod dagelijks wordt ververst. De lancering van kids wordt gedaan met niet de minste merken, o.a. Puma, Denham, AI&KO openen een outlet. Op Otrium shop je deze merken het hele jaar door met de mooiste prijzen en eersteklas service.

Otrium-oprichters Max Klijnstra (27) en Milan Daniels (26) zijn met de start van kinderkleding een stuk dichter bij hun doel van het platform: in 2020 de slimste en grootste online fashion outlet van Europa zijn. In de afgelopen twee jaar lanceerden de ambitieuze jonge mannen Otrium eerst voor vrouwen en vervolgens ook voor mannen, sindsdien heeft Otrium meer dan vierhonderdduizend leden en 70 modemerken aan zich weten te binden. Met de toevoeging van kinderkleding op het platform zal dit aantal alleen maar verder groeien.

Het succes van Otrium is onlangs bekroond met de titel Beste Starter op de Shopping Awards. Een mooie titel die het platform in het rijtje van G-star, Omoda en Coolblue plaatst. Naast deze award ontving Otrium dit jaar een investering van 750.000 euro van Adriaan Mol (Mollie & MessageBird), Fred Gehring (ex-CEO Tommy Hilfiger) en Ludo Onnink (ex-CFO Tommy Hilfiger).