281783 ecom10 a73920 large 1527697161

Otrium in de top 10 meest innovatieve e-commerce platforms van Nederland

Zojuist is bekendgemaakt dat Max Klijnstra, Mede-oprichter/co-CEO van Otrium, is verkozen als een van de top 10 innovatiefste e-commerce professionals van Nederland. Andere gekozen professionals zijn o.a. Michiel Muller, Picnic en Pieter Zwart, Coolblue.

De toplijst bestaat uit e-commerce professionals van Nederlandse bodem, deze wordt dit jaar voor de tiende keer gepubliceerd. Emerce highlight met deze lijst professionals die door innovatie pionieren en zo grensverleggende e-commerce concepten neerzetten. Otrium onderscheid zich in de top 10 als het enigste mode platform.

De uitreiking vond plaats tijdens de derde editie van Emerce E-commerce Live! Hét e-commerce event van Nederland met een dag lang content rondom e-commerce. Presentaties, round tables, demo’s en netwerken in de Beurs van Berlage Amsterdam.

Op Otrium kun je van bekende en opkomende merken toegang krijgen tot hun online outlet. Otrium verzorgt de volledige techniek en logistiek, waardoor merken zelf geen investering hoeven te doen voor het openen van een (online) outlet.