269870 otrium fe6b35 large 1516096049

Jonge ondernemers lanceren mannen en veroveren de online outlet markt met Otrium.

De Nederlandse startup Otrium lanceert nu ook menswear op hun snelgroeiende online outlet platform. Hun doel is in 2020 de slimste en grootste online fashion outlet van Europa te zijn.

Op Otrium kunnen nu ook mannen toegang krijgen tot de online outlet van hun favoriete merken. Via het shop-in-shop platform bieden top-merken zoals Denham, Puma en NO LABEL collecties aan met stevige kortingen. Merken verversen wekelijks hun prijzen en aanbod.

Honderdduizenden vrouwen maken al gebruik van Otrium, nu is ook de beurt aan mannen om hun favoriete merken met mooie kortingen te kunnen kopen. Mannelijk Nederland is Otrium nu al dankbaar voor de eindeloze winkeldagen in de stad die deze service ze zal ontsparen. Om de lancering van de mannen-afdeling te vieren geeft Otrium 10 euro shop tegoed weg aan nieuwe klanten. Gebruik deze eenmalige code en krijg korting op korting: MEN-LAUNCH. De kortingscode is geldig op de mannen collecties tot 25 februari bij bestedingen vanaf 50 euro.

De oprichters Max Klijnstra (27) & Milan Daniels (26) timmeren nu 2 jaar hard aan de weg om hun snelgroeiende marktplaats voor mode-outlets uit te bouwen. Otrium heeft in deze tijd ruim tweehonderd duizend leden en 43 merken aan zich weten te binden.

It’s our mission to extend the life-cycle of fashion

We enable brands to turn their unsold inventory challenge into one of their biggest opportunities. We increase the value of previous collections by finding the right match within our shopping community, dynamic pricing and managing fulfillment services.Through our managed marketplace, brands can open an online direct-to-consumer outlet store with full control over pricing, merchandising and visibility.