269870 otrium fe6b35 large 1516096049

Jonge ondernemers lanceren mannen en veroveren de online outlet markt met Otrium.

De Nederlandse startup Otrium lanceert nu ook menswear op hun snelgroeiende online outlet platform. Hun doel is in 2020 de slimste en grootste online fashion outlet van Europa te zijn.

Op Otrium kunnen nu ook mannen toegang krijgen tot de online outlet van hun favoriete merken. Via het shop-in-shop platform bieden top-merken zoals Denham, Puma en NO LABEL collecties aan met stevige kortingen. Merken verversen wekelijks hun prijzen en aanbod.

Honderdduizenden vrouwen maken al gebruik van Otrium, nu is ook de beurt aan mannen om hun favoriete merken met mooie kortingen te kunnen kopen. Mannelijk Nederland is Otrium nu al dankbaar voor de eindeloze winkeldagen in de stad die deze service ze zal ontsparen. Om de lancering van de mannen-afdeling te vieren geeft Otrium 10 euro shop tegoed weg aan nieuwe klanten. Gebruik deze eenmalige code en krijg korting op korting: MEN-LAUNCH. De kortingscode is geldig op de mannen collecties tot 25 februari bij bestedingen vanaf 50 euro.

De oprichters Max Klijnstra (27) & Milan Daniels (26) timmeren nu 2 jaar hard aan de weg om hun snelgroeiende marktplaats voor mode-outlets uit te bouwen. Otrium heeft in deze tijd ruim tweehonderd duizend leden en 43 merken aan zich weten te binden.

Our Mission

Tech-enabling designer brands to make sure every item they produce is worn

Our Story

Lots of fashion stays unsold. For the resources that went in and for the people who miss out, it’s such a shame. We’re here to fix this, making sure all clothing is worn.

We tech-enable designer brands to find an owner for every item they produce. We give brands an online outlet channel and digital tools to smartly connect dynamically-priced end-of-season collections with fashion-lovers. Then we give them the data so they can reproduce most-wanted items.

Our app re-imagines outlet shopping helping customers easily find reduced-price gems. We give end-of-season fashion a new start, which is smarter for the wardrobe, smarter for the wallet and smarter for the industry.